perjantai 25. kesäkuuta 2010

Ihanaa Jussia!!!


Nyt on sitten se kuulu Jussi eli tänään vietetään juhannusaattoa meidän juliaanisen kalenterin mukaan. Mie laitoin jo Suomen lipun salkoon puolilta päivin kun en malttanut odottaa ilta 6.tta, suotakoot se minulle anteeksi, vaikka enhän olen mitään laitonta-häpeällistä tehnytkään. Suomen lippua saapi kaiketi "tuulettaa" koska haluaa, siis juhlan aikaa. Mun juhla alkoi siis silloin piste. Söimme jussi-lounaan, grillimakkaraa, pottuja, keitettyjä porkkanoita ja fetasalaattia. Hyvää oli ja viintä päälle Valdepansia , se on saat.....nan hyvää ja päähän menee kun häkä, vaikka en ole kokenutkaan sitä häkämyrkytystä?!  Mun tarvii varmaa mennä avaamaan toinen pullo, eihän tää riitä minnekään...hik! Olo on kuin lottovoittajalla vaikka en tiedä kun en ole voittanut. Kun voitan lotossa 7 miljoonaa (vähempää ei kaivata!) ostan talon maalta kuttuja ja kanoja, koira, kissoja, 2 autoa (ukolla  tietty oma maasturi tai Mesen farkku), sit vois mennä Lontooseen ja Kreikkaan ja Australiaan ainakin. Mulla on siis sukulaisserkku Ausseissa! Sitten  käyn kettuilemassa töissä  urakalla ja jätän sit lopulta menemättä, on niillä sit miettimistä. Voi lähettää mansikkakakun (tai jokun muun erittäin imelän vaihtoehdon)  ja kortin : "Raatakaa köyhät!" Voisin mä niille lähettää 1000€ tykykassaan! Siis sillä ehdolla että työntekijät vain saavat päättää.
- Eiks ollutkin ihana visio. (Johtuu varmaan Valdepansista eiku ..penasista!)
Onneks mulla ei ole venettä, enkä ole kummonen uimaaan eli mulla ei ole mitään hinkua veteen (en siis huku tänäkään juhannuksena kuten toiset),  Radiossa puhuu Kari Tapio, ihana mies, ihana ääni. Mulla on sen levy!!! Ja sit mä näin sen viime juhannuksen Lentäjien Juhannuksessa, ihana. Livenä tosi hyvä laulaja. Sillä on myös komiat vaatteet. Taidan kohta laittaa CD soimaan kun naapurin apinatkaan ei ole paikalla. Ollaan siis ihan rauhassa täällä Hollinrannassa. Hollissa esiintyy  Meiju Suvas "Pure mua". Kuulukohan se meille, jee!!
Voimme siis vetää yhteen että hyvä kesä tulossa, känni päällänsä ja ensi viikolla vuotuinen kesäteatteri Pyynikillä, jee!!!


Ymmärtää ken osaa?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti