tiistai 5. heinäkuuta 2011

Muumeja

Mulla alkoi jotenkin kertyä näitä Muumi-mukeja.
Tarkoitus ei ole mitenkään, enkä aiokaan hankkia paljoa
enää.Väri ja hahmo ratkaisee ostopäätöksen.
Kaikki sesonkikupit olen ostanut esikoiselleni,
kesä - että jouluaiheiset Muumit ja muitakin.
Hänellä onkin kattava kokoelma, huom. siis ihan
jokapäiväisessä käytössä paitsi sesonkikupit
ovat jäähyllä, koska niitähän ei enää saa mistään,
paitsi jostain Huutonetistä kovalla rahalla.


Tässä uusimmat hankinnat, Poliisimestari ja Nuuskamuikkunen.
Hahmoina hauskat ja kupin pohjaväri "hyvä" oliivinvihreä
ja vaaleansininen. Sopivat hyvin "tavallisten" Teema- kuppien
kanssa hyvin. Niitä onkin harmaana, turkoosina ja punaisena
mulla.

Muikkunen ja Pollari takaapäin

Nämä olin hankkinut jo aikaisemmin Haisuli ja Muumimamma.

Haisuli pullovarkaissa ja Mamman perä;)
Arvaa kumpi on mun?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti