torstai 13. lokakuuta 2011

Google vuodatus

HEI HALOO MÄÄ OLEN TAAS TÄÄLLÄ. KAHDEN JA PUOLEN VIIKON GOOGLE KARANTEENIN JÄLKEEN MUN BLOGI VAPAUTETTIIN PANNASTA!!!!!!!!!!!!!!!

NÄIN KAIKKI KÄVI:
Eräänä kauniina päivänä sain Googlesta viestin että minun syntymäpäiväni on väärin ja minun sähköpostini suljetaan väärinkäytösten vuoksi?!?! No ei probleemaa, varmaan joku häiriö.
Mutta blogiini kirjautuminen ei onnistunut - koko blogi oli lopetettu Googlen toimesta, … valitettavasti blogisi on poistettu …luki ruudussa.

Tosi kivaa juttu! Nyt alkoi hirveä v…..tus#Z!!
Ohjeita lukemaan…. jotta saan blogini uudelleen käyttöön ja sähköpostini, minun pitää lähettää Googlelle kopio ajokortistani ja täyttää lomake, siis lähettää Kaliforniaan!!!! Aikaa 30 vrk:tta.
Oli sitten toinenkin vaihtoehto: -voit ilmoittaa luottokorttisi numeron ja maksaa joitain dollareita niin sähköpostisi ja blogisi avataan heti…

Aika arveluttavaa. Miten rahalla maksaminen todistaa kuka olen, koska siitähän on kyse, ainakin ne ilmoittaa niin. Eli rahalla saa ja hevosella pääsee pätee siis tässäkin. Minähän en niille luottokorttini numeroa anna,
kun tekivät tämän tempun mulle. Mun blogi ehkä avataan joskus vielä. Mitä ne siellä jenkkilässä sitten päättää. Varsinkin tämän vuodatus tekstin jälkeen se suljetaan varmasti!! Meni kyllä maku blogeilusta.

Arvatkaa vaan ketuttiko niin v…..sti monta päivää. Google sai ainakin minulta hyvää “mainosta” kun kerroit tätä tarinaa muille.
Googlatkaa vaan niin p….sti.
***********

Aikaa 19 vrk:tta….
niin sähköpostisi suljetaan lopullisesti,
…. kivaa vaan odotella koskahan se avataan, ajokortista
on kopiot lähetetty toista viikkoa sitten, ehkä siellä Kalifornian
auringon alla kello on erilailla (niinhän se onkin, mutta…)mutta vuorokaudet kait samat. Minä kun laitan kaiken toivoni kuvernööri Schwarzeneggeriin josko Iso-Arska minut pelastaisi!
Mä olen aina fanittanut Raaka-Arskaa joten se vois armahtaa mut kyllä. Hastala vista!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti